Not related to widows

otrdiena, 2010. gada 16. novembris

Sākums.

Tas tik tiešām ir sākums. Esmu pilnīgi zaļš šjā jomā - rakstu rakstīšanā. Neesmu vēl īsti ticis galā ar domu, ko man te rakstīt. Bet vēlme ir, briedusi jau kādu gadu. Ir bijuši pat mēģinājumi veidot emuāru, bet vienmēr ir tikts līdz tā vizuālai noformēšanai un tālāk seko paškritika, kas neļauj rīkoties tālāk. Bet šodien ir pareizais laiks, lai to uzsāktu, pabeigtu un turpinātu.

Ko nozīmē Twelve American Widows? Pēc būtības, tas nozīmē neko, respektīvi, nosaukumam nav nekādas dziļas domas. Vienīgā atsauce uz nosaukumu ir fona atēls - veca avīze (19.gs. beigau vai nu 20.gs. sākuma izdevums), kura, kā fons man pastāv arī twitter'ā. 

Grafomāns  - cilvēks, kas rsksta daudz tekstus, kuram ir tieksme šādi izpausties, pat tad ja ir vai nav talants piekopt šādu paraksi. Tā varētu nodefinēt mani. No pieredzes varu teikt, ka priekšroku dodu kritikai un analīzei. Sarkasms, ironija un cinisms, šie ir instrumenti ar ko es darbošos. Tēmas vēl nav, bet stils jau ir. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru