Not related to widows

svētdiena, 2010. gada 21. novembris

Pāragra vēstule Salatētitm.

Dārgais Santa Klaus, vai arī Mr. Kris Kringl

Jau vairākus gadus kopš bērnības neesmu tev rakstīji nevienu vēstuli, ja atceries vēl, šīs vēstules bija gari saraksti ar vēlmju uzskaitījumu un tik pat gari iztirzātas draudu vēstules - sankcijas, ja parasības netiktu izpildītas. Bet ne reizi tu neesi man neko no tā arī sagādājis un es arī esmu grēkojis, neizpildot draudus. Rakstot pēdējo vēstuli, es nolēmu sagatavot tev lamatas. Uz jaumta tika izliktas lāču lamatas, skurstens no iekšpuses izrotāts ar žiletēm un kamīns piekakāts. Kārtējo reizi tu mani pievīli un dēļ tā es vairs tev nerakstīju, jo tu pat nebīji ieradies uz manu māju. Es zinu, tāpēc ka lamatas bija neskartas un es atskārtu, ka tu esi liels sliņķis un iespējams sūti dāvanas caur kurjera servisu, kā piemēram UPS vai TNT. Bet tas nekas, bērnības iegribas var aizmirst un es tev piedodu.

Tā kā atkal rakstu vēstuli un nu jau esmu pilngadīgs, varu teikt, es esmu bijis ļoti nerātns un dāvanas man nevajag. Varbūt tikai naudu, pielikumā aizsūtīšu tev visus rekvizītus un konta numuru. Priecīgus svētkus!

P.S. Starp citu, kā tev nav kauna vērtēt un šķirot bērnus nerātnajos un paklausīgajos. Ja tu gadījumā viņus novēro, tas vairāk velk uz kriminālprocesa ierosināšanu par iejaukšanos privātajā dzīve, kā arī nozīegumiem pret mazgadīgajiem. Tev katru gadu pirms svētkiem ir jāizsūta visiem katalogi ar pieejamajām dāvanām, tā lai mazie bērneļi nebūtu apbēdināti, kad cerētā un dāvanu sarakstā iekļautā 20 tonīgā tanka vietā tiek sņemts zeķu pāris. Vēlreiz priecīgus svētku, tu resnais, aizspriedumainais veci!

P.P.S. Šis attiecas uz tavu darba spēku, kas visticamākais lasa visas vēstules, proti rūķīšiem. Es zinu ka tie ir mazi bērni un daži no tiem ir punduri. Zini vienu, bērnus nedrīkst izmantot par darbaspēku un atgādinājumam - cepumi un olu liķieris nav samaksa par darbu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru